"Şikayətim "ABB bank"dandır. Deməli bu ayın əvvəli bu ay xaricə olacaq səfərimi nəzərə alaraq ABB apında “faydalı cashback” kateqoriyasından “booking.com” saytından 4% cashback-i seçdim...
Bu barədə "Müştəriyəm Şikayətim Var" sosial qrupundakı paylaşımında Məhəmməd Əhmədov adlı istifadəçi giley edir.
Narazı vətəndaş daha sonra bildirir: "Bir müştəri “booking.com saytında 4% cashback” necə başa düşür ? Düzdü bu saytda abb kartı ilə elədiyimiz hər bir əməliyata görə 4% cashback qayıdacaq.
Bu gün bron etdiyim otel üçün booking.com saytında ödəniş etdim . Və nəticə olaraq heç bir cashback gəlmədi . Girib app-a baxanda gördümki ödəniş “booking.com” kimi yox direct otelə ödədiyim kimi düşüb . Supporta müraciyət etdim . Və cavab olaraq “ ödəniş booking kimi düşməyib deyə köməklik edə bilməyəcəyik “ aldım .
Sual : Ödənişin təyinatının düz düşməməsi kimin günahıdır ? Mənim ? Mənə məlumat olaraq cashback bölməsində yazıbsızki booking.com - 4% . Məndə booking.com dan ödəniş etmişəm . Ola bilsin siz arxada nəsə boşluq buraxıbsız düzgün sazlamayıbsız . Bu sizin problemdir . Belədirsə reklam etməyin . Reklam haqqında qanunları pozmayın . Mən də aldanmayardım... başqa bankın kart ilə ödənişi edib 4% olmasa da 2.5% cashback alardım..."(Dia-az.info)